Job 7 van 22


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Advisor


Functie

- **Eerste Aanspreekpunt :** Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, waarbij jouw empathie, aandacht voor kwaliteit en commerciële flair het verschil maken.

- **Telefonische Assistentie:** Je helpt onze residentiële klanten telefonisch met zaken als contracten, facturatie en vragen over verhuizingen.

- **Probleemoplossend:** Je kunt snel de kern van een probleem begrijpen en de perfecte oplossing bieden

Jouw profiel

- Uitstekende luistervaardigheden en het vermogen om klantsituaties effectief samen te vatten.

- Het vermogen om je in te leven in de situatie van de klant en hier passend op in te spelen.

- Sterke communicatieve en commerciële vaardigheden.

- Vloeiende beheersing van de Nederlandse taal, zowel gesproken als geschreven.

- Handigheid met computers om snel belangrijke informatie op te zoeken en in te voeren in onze systemen.

- Bereidheid om te blijven leren en je prestaties te verbeteren op basis van feedback en coaching.

  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
    De graad van hoogdringendheid evalueren
    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
    Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren

Aanbod

- Flexibele werktijden tussen 8:00 en 20:00, van maandag tot vrijdag, en zaterdag van 09:00 tot 17:30.

- Een betaalde opleiding van 2 weken vanaf de eerste opstartdatum .

- Ondersteuning in de vorm van individuele en groepscoaching, training en feedback.

- Een aangename werkplek in ons kantoor in Loncin .

- 2 dagen op kantoor (ma+vrij) de rest van de week van thuis uit!

- Marktconform loon op basis van jouw werkervaring Barema klasse B Paritair Comité 200

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht