Functie
- **Eerste Aanspreekpunt
:** Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, waarbij jouw empathie, aandacht voor kwaliteit en commerciële flair het verschil maken.
- **Telefonische Assistentie:**
Je helpt onze residentiële klanten telefonisch met zaken als contracten, facturatie en vragen over verhuizingen.
- **Probleemoplossend:**
Je kunt snel de kern van een probleem begrijpen en de perfecte oplossing bieden
Jouw profiel
- Uitstekende luistervaardigheden
en het vermogen om klantsituaties effectief samen te vatten.
- Het vermogen om je
in te leven in de situatie
van de klant en hier
passend
op in te spelen.
- Sterke communicatieve en commerciële vaardigheden.
- Vloeiende beheersing van de Nederlandse taal,
zowel gesproken als geschreven.
- Handigheid met computers om snel belangrijke informatie
op te zoeken en in te voeren in onze systemen.
- Bereidheid om te blijven leren en je prestaties te verbeteren op basis van feedback en coaching.
-
De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
-
Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
-
De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze
-
Medewerkers opleiden in vaktechnieken
-
Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
-
De activiteiten van een team coördineren
-
Zich voorstellen aan de telefoon
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
-
Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
-
Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
-
Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
-
De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
-
De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
-
Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
-
Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
-
Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
-
De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
De graad van hoogdringendheid evalueren
De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
-
Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
-
De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
-
De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
Een vooruitgangstraject voorstellen
-
De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
Aanbod
- Flexibele werktijden
tussen 8:00 en 20:00, van maandag tot vrijdag, en zaterdag van 09:00 tot 17:30.
- Een betaalde opleiding
van 2 weken vanaf de eerste opstartdatum
.
-
Ondersteuning in de vorm van
individuele en groepscoaching, training en feedback.
- Een aangename werkplek
in ons kantoor in Loncin
.
- 2 dagen op kantoor (ma+vrij) de rest van de week van thuis uit!
- Marktconform loon
op basis van jouw werkervaring Barema klasse B Paritair Comité 200